1 Mayıs 2009 Cuma

My name is Celalettin Cerrah, and i am a Police Officer.

Bugün tv'de 1 mayıs haberlerini izlerken, Taksim meydanında yapılan gösterilerin dağılmaya başladığı an özellikle dikkatimi çekti. Celalettin Cerrah sanki bir padişah edasında gösterilerin son anlarını izlemekteydi.

O anı gören arkadaşlar eminim farketmişlerdir, bir eli cebinde, kendisinden bu derece emin yürüyüşü, tavırları, her lafım emirdir benim halleriyle; Celalettin Cerrah krallar gibiydi taksimde...

Peki madalyonun diğer yüzü ne, bizi ilgilendiren yanı nedir? Açıkcası o pos bıyıklı, işçiler karşısında aslan kesilen kişiden daha fazla şey bekliyor gönül. Münevver için, gelecekte olabilecek her türlü benzer olay için... Kusura bakmayın olumlu bakamıyorum, her geçen gün yeni bir travma yaşayan ülkemde, kendimi güvende hissedemiyorum artık. Ve anlıyorum ki, benim ya da sevdiklerimin sonu zavallı, gencecik Münevver gibi olsaydı, yine o pos bıyıklı adam aynı yorumları yapacak mıydı acep diye merak ediyorum. İçim ürperiyor dostlar, ve bu sebeple her geçen gün, katillerin bulunamadığı her an, Münevver'i unutmamamız için, ve yine yeniden bu meseleyi hatırlatmak için, hatırlamamız için çabalıyorum.

sir gerard uth mondar,

ekşi sözlük

0 yorum:

Yorum Gönder