30 Nisan 2009 Perşembe

ben anlamıyorum.
"bunlardan çok var" diye bunun da üzerine düşülmemeliymiş. hepsini temizlemeden bunu bu kadar konuşmak haksızlıkmış.
olay olay diyince hafifliyor galiba, insanlar unutuyor ne olduğunu.

bu genç kızın kafası kesildi, parçalandı, bir gitar kılıfına kondu, ve çöpe atıldı.

bir hayal edin ya birinin gelip kafanızı kestiğini. bir hayal edin birinin kafasını kestiğinizi. kurban bayramında etraf kan gölü oluyo diye her sene haberi yapılıyo, vahşet deniyo, bilmem ne deniyo. burada bir genç kızın kafası kesilmiş ya, tavuk mu kesiyosunuz nasıl bir soğukkanlılık bu ben anlamıyorum gerçekten! adam resmen rahat rahat kesmiş doğramış, etrafı da silmiş süpürmüş, elini kolunu sallaya sallaya dolaşıyo şimdi. ya bırakın allah aşkına, varsa başka bildiğiniz aynı türden bi pislik, "önce onları temizlesene" diye ahkam kesmek yerine git onu da temizle o zaman. e yok yapmıyosun ama hiç bi şey? gördüklerin karşısında susmakla kalmayıp, bi de bu olayın üzerine gidenleri eleştiriyosun.

bilmiyorum bunun üzerinden ne gibi bi dolap dönebilir, dönüyo mu, nedir, ama işin vicdani boyutu o kadar büyük ki gerçekten, ben bunu bir kenara bırakıp da başka şeyleri tartışamam.



Dilara Beyler

0 yorum:

Yorum Gönder