30 Nisan 2009 Perşembe

itü sözlük'ten imperius:


bana humuslu toprağın içinde gizlenen, sadece yağmur yağdığında, kendi yuvası hasar gördüğünden dışarı çıkmayı göze alan solucanları hatırlatan/gösteren kişi.


ne zaman normal bir insanın üzülmesi ve lanet etmesi gereken bir olay meydana gelse ve sırf bu olay büyültülüyor/küçültülüyor diye ya da ne bileyim bu olayın sadece bir yerinde alkol/seks/farklı siyasi düşünce geçiyor diye üzülmeyen, hatta bununla da yetinmeyip kunil çıkarımlar yapmaya çalışan kişileri görsem hemen aklıma gelir bu solucanlar.


kendi küçük topraktan oluşturdukları dünyalarında yaşayan mevzubahis solucanların üzerlerinden geçmeden yoluma devam etmeye çalışan ben, algılama gücü farklı bir aleme seyredip kafası kesilmiş çöpe atılmış bir kızı karşısına alıp onun üzerinden siyasi çıkarımlar yapan bir beyin için aynı kibarlığı ne yazık ki gösteremiyorum. ezmek istiyorum böyle solucanları. bana bu solucanların yaptırmaya çalıştığı eylem işte bu. ekolojik denge hiç umrumda olmuyor böyle solucanların varlığı yüzünden.

0 yorum:

Yorum Gönder