30 Nisan 2009 Perşembe

itüsözlük'ten oturundiyorkendileri nickli yazardan;


hunharca öldürülmüş, anne-babası tarafından ''sahip çıkılmayan'' bir genç kızımızdı kendileri (!!!!!!!)

ateş düştüğü yeri yakar, gerisi hikayedir.

avrupa yakasının geçen seneki bir bölümünde seyretmiştim. ramazan vakti, iftara çok kalmamış, tahsin babanın siniri tepesinde, ve pide alması gereken sacit pideyi almayı unutmuş. tahsin baba orucun da etkisiyle ''kim alacaktı pideyi, çabuk söyleyin bana'' diye öfke içinde bas bas bağırıyor, karşısında ev halkı tir tir titrerken, aslı ''sacit alacaktı baba'' der ve sacit tam o anda aslıya -artık benim de sıklıkla kullanacağım- o cümleyi söyler.

'' allah sana da aynısını yaşatsın'' der.

şimdi bu olay bu başlığın altında ne alaka durabilir ilk bakışta.

ama, son olarak yetkililerin (!) olay ile ilgili kanımca ''insanlığın bittiği noktada'' yaptıkları açıklamaları duyduğumda kafamın içinde yankılandı bu cümle.

anlamaya çabalıyorum beceremiyorum, evlatları hunharca öldürülmüş bir anne-babaya, yüreklerine yangın düşmüş insanlara ''kızınıza sahip çıksaydınız'' demek, insanlığın, islamın neresine düşer acaba? biri beni aydınlatsın lütfen.

aynı açıklamanın değişik bir versiyonu da bugünkü çatışmada vurulan ntv muhabiri için kullanılmış ''o da o kadar yaklaşmasaymış'' benzeri bir şey söylenmiştir.

kan donması neymiş anladım yeminle, kanım dondu okurken.

0 yorum:

Yorum Gönder