4 Mayıs 2009 Pazartesi

bu olayla ilgili en acı durum olayın ortaya çıkışı sanırım. aileye gidip kızınız kaçırıldı diyorlar. münevverin babası kızın dayısıyla emniyet müdürlüğüne götürülüyor bahçede bir çöp konteyneri, etrafında gazeteciler. adam merak ediyor ne oluyor diye orda birine soruyor. diyorlar ki 17 yaşında bir kızın kafasını kesip çöpe atmışlar. adam anlıyor kız kendi kızı anında yıkılıyor tabi.

aynı manzarayı gözümün önüne getirmeye çalışıyorum. pek iyi olmuyor. boğazım düğümleniyor. yutkunamıyorum. empati diyorum, başaramıyorum. kelimenin sonu gelmiyor. allah bu manzarayı düşmanıma vermesin diyorum bir de sabır... aileye sabır verir mi acaba?

maalesef aileye bu trajedi yetmedi sanırım. hunharca katledilen kızlarının acısından ziyade ailenin yeryüzünde dökecekleri günahları varmış ki mevzunun devamı insanı daha da kahreder nitelikte. bunların neler olduğunu az çok biliyorsunuz. münevverin cenazesinin çöpten çıkması. zengin çocuğunun kaçırılması, ailenin röportajlarda sanki olay kazaymış gibi sütten çıkmış akkaşık rolüne girmesi. ve en nihayetinde emniyet müdürü denilen şahsın kızlarına sahip çıksalarmış gibisinden trajik açıklamaları. merak ediyorum. bu ailenin ne günahı vardı. bu acılar onlara neden yaşatılıyor. ya da kime ne yaptılar.

burdan cem'e seslenmek istiyorum. bir aile düşün seninle hiçbir alıp veremedikleri yok. artı senin o pek sevdiğin, arkadaş olabilmek uğruna 5 ay peşinden koştuğun kızın ailesi. seninle olan arkadaşlığını biliyorlar ama karışmıyorlar. kızın erkek kardeşi sevgililer gününde buluşmak için kardeşini kendi eliyle yanına getiriyor. ve sen bu ailenin kıymetini bileceğin yerde onları kahrettin cem. bu aileyi mahvettin. ve döndün arkanı gittin ya da bir deliğe saklandın. çevrendekiler de bu aileyi üzmeye devam ediyor. biliyorum ki korkuyorsun. hayatının baharında cezaevine düşmeyi kimse istemez. seni anlıyorum ama bu kıza bu aileye borçlusun cem. senin hakkın olmayan münevverin canını aldığın varsayılıyor. senin hakkın olmadan bu aileden kızlarını çaldığın varsayılıyor. borçlusun cem.

herkesin çok iyi bildiği bir daha hiçbir şey münevveri geri getirmeyecek. ama bu trajediyi yaşamış aileye ve münevverin maneviyatına an itibariyle cem garipoğlundan başka temas edebilecek biri yok. o da cem garipoğlunun teslim olması ile mümkün. dediğim gibi münevver geri gelmeyecek bari cem garipoğlu çıkıp da vicdanları biraz olsa rahatlatsa keşke.

comudus

0 yorum:

Yorum Gönder